25. september 2016

Søndagskos med vesla

Ofte når jeg setter med ned på scrapperommet, som egentlig er spisestua..... så kommer vesla og slår seg ned sammen med meg. Noen helger tilbake, en søndag, skjedde nettopp dette, og jeg som var i gang med å kose meg med det nyeste Tilda stemplet mitt, måtte stemple opp ett ekstra til vesla. Vanligvis fager vesla med promarkers eller fargeblyanter, men nå var hun stor nok (blir straks 7 år), iallfall i følge henne selv, til å teste ut distress tusjene og pensel. Og jammen ble det ett veldig flott resultat. Vi lagde videre ett kort hver med det ferdig malte motivet. Hun har plukket ut fargene og pynten selv, men jeg har hjulpet henne litt med kutting av ark. (Diese ut motiv og stasj klarer hun selv, hun er en racer på vagabond :D ) 

Det første bildet viser hennes kort.
Hun ble nok litt inspirert av meg til enkelte ting og gjøremåte. 
Å farge stjerner med alkoholblekk ble veldig populært, så hun laget en del av de.


Her er mitt ferdige kort. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...